Sibila d.o.o.
PERETZ

PERETZ

Peretz je prvi ‘’lahkotni zabavni TV kanal za odrasle’’. Ciljno občinstvo so gledalci med 25. in 49. letom starosti. Paradna žanra so humoristične serije in resničnostne oddaje. V središču progama so pol- in enourne oddaje, ki predvajajo humoristične skeče ter druge posnetke.

Peretz je bil prvi televizijski kanal, ki je sledil konceptu ‘’z interneta na TV’’ in ekskluzivne spletne vsebine priredil za televizijske gledalce. Zahvaljujoč temu je lahko na milijone Rusov prvič po televiziji spremljalo kultno spletno oddajo ‘’+100500’’, ki je bila prvotno lansirana na YouTube-u.

Že od vsega začetka, je kanal gostil priljubljene ruske zvezdnike, kot na primer Dimitrija Nagijeva, Mikhaila Porečenka, Bogdana Titomira, Maksima Golopolosova pa tudi igralce kot so Semjon Strugačev, Andrei Fedortsov, Jurij Galtsev in druge.

Kanalu se je v letu 2013 odstotek gledalcev v starostni skupini 25-49 let dvignil na 30%. Na podlagi raziskave TNS Russia je Peretz med 10 najbolj gledanimi televizijskimi kanali v Rusiji in je celo zavzel 2. mesto na lestvici najbolj uspešnih ruskih start-upov, ki jo je izvedla ruska izdaja revije Forbes. Na podlagi raziskave CTC je v Rusiji prepoznavnost blagovne znamke Peretz na 78%. V Rusiji je trenutni odstotek potencialnega občinstva v mestih z več kot 100.000 prebivalcev 84%, medtem ko je na državni ravni celotno potencialno občinstvo kanala 60 milijonov gledalcev.
Peretz je od začetka oddajanja izvedel dve obsežni oglaševalski kampanji, ki sta doživeli izreden uspeh (‘’PST kmalu’’ in (‘’Držite se Peretza!’’). Inovativen način trženja je kanalu tudi prinesel številne nagrade na mednarodnem profesionalnem tekmovanju PROMAX/BDA ter leta 2010 nagrado TEFI, ki jo podeljuje Ruska televizijska akademija.